torsdag 11 mars 2010

Officiellt meddelande till Knuttens vänner:

Mina damer och herrar! 
I morgon checkar jag ut från halka, 30 § -beslut, provtagningsremisser samt väckarklockor. Jag checkar istället in till varm sand, höga vågor, grillade köttbitar och framförallt; en hög med pocketböcker! Jag och min käre prins firar 2-årig förlovning samt hans 30-årsdag på varmare breddgrader. 

Sköldpaddorna vidarebefordrar samtliga eventuella hälsningar inom ett dygn.

Tills dess, ta hand om er sötnosar!!

5 kommentarer:

  1. Men ha det så jevvla bra dåra!! ;)

    Ärligt talat... jag unnar er verkligen att resa. Ha det finfint!!

    /Sissy!

    SvaraRadera
  2. Och tack till Ella som vaktar huset och sköldpaddorna!

    Bök

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni får en underbar semester och att Andreas får en fin födelsedag! Puss och kram till er!

    SvaraRadera
  4. Så skönt, mys i värmen och med varandra! Hoppas ni får fint väder och god mat.

    SvaraRadera
  5. Välkomna hem till våren! Underbara skåne! :) Hoppas att ni har haft det bra på semestern! Många kramar

    SvaraRadera