tisdag 15 juni 2010

Totalt ointressant blogginlägg.

I går efter jobbet var jag och A på middag hos en av hans kollegor. Det var mycket gott och trevligt. Vi grillade fisk och åt gazpacho. Det är roligt att höra en massa om hur A är på jobbet och de tycker ju att det är kul när jag berättar okända Bökis-storys. Så många gapskratt blev det :)

Senaste två dagarna har jag blivit rastad av C på lunchen, så att jag ska gå av mig lite överaktivitet. Det går hyfsat :) I går tittade till och med solen fram lite. Inköp av snusklubbor på hemvägen är numera tradition. Dagen på jobbet avslutades med en låååång genomgång av ny praxis . Kämpade med ögonlocken kan jag säga... Lagom tills jag skulle cykla hem så slutade det regna. Bra uträknat!

Mår inte alls så bra just nu så det var skönt med en hemmakväll för mig själv idag. A är ute med jobbet och käkar. Jag har sett på Top Model och ätit melon med paddorna. Nu är de jättepigga, säkert allt socker som rusar runt i deras små kroppar...

I morgon kommer nog vårt bokpaket som vi beställde förra veckan. 7 kilo böcker! Givetvis ska ni få tjuvkika på dem redan när paketet öppnas. Som julafton för mig!

Koltrasten sjunger för mig och jag ska gå och börja förbereda morgondagen. En vacker kväll efter en ruggig dag.

2 kommentarer:

  1. Det är inget vidare att magen vill jävlas med dig, om det gick så skulle jag ta din mage några dagar i veckan för att avlösa dig... =/

    Snusklubbor, gu´det var längesen jag åt en sån. Lyckan är när det är mycket snus i klubban!

    Sov gott!

    /Sis!

    SvaraRadera
  2. Vad har du köpt för böcker? Detta har jag missat, om du nu redan skrivit om det?!

    SvaraRadera