onsdag 24 februari 2010

En bild säger mer än tusen ord.

En bild säger mer än tusen ord. Därför publicerar jag här en bild som får tala sitt tydliga språk. Det börjar bli tjatigt att skriva om att jag ska gå och lägga mig eftersom jag är så trött och slut i skallen. Vet inte alla det numera?!

Kolla in ögonen, knappt öppna. Och i morgon är det ju en STOR högtid... nämligen bokrea! Tills dess måste jag vara utvilad och vid god vigör. Ska nu lusläsa katalogerna till sömns och drömma om alla högar med böcker som jag ska släpa hem de närmaste dagarna. 

7 kommentarer:

  1. oh vad sööööt! =)är det på morgonen?

    /puss från pyro!

    SvaraRadera
  2. Varför hänger ditt hår så snyggt när mitt aldrig gör det? Det är orättvist. Ellas oxå, när hon inte sovit i motvind.
    I övrigt var det ett sjukt kul inlägg. =D
    Hög humor på nivå, om man säger så... :P

    /Sissy!

    SvaraRadera
  3. du är galen! sov nu gott och dröm om rad efter rad med bokhyllor fyllda till bredden :)

    SvaraRadera
  4. Fast denna knyts tyvärr i nacken insåg jag nu, syns inte det på bilden eller fick jag hem fel ;)
    haha men det gjorde mig inget faktiskt för den andra har såna band du menar, hoppas du hittar en ;)

    SvaraRadera
  5. Vilken fin bild förresten!!

    SvaraRadera
  6. Tycker du är lika söt som alltid på bilden! Önskar dig en trevlig (och frisk) helg! Själv ska jag upp till Göteborg och se om mina nära och kära.. Många kramar

    SvaraRadera
  7. Är det så du ser ut när du är trött? Du är lycklgt lottad! Tänk att vara så vacker trots att man är utmattad.

    SvaraRadera