fredag 12 juni 2009

Work the hair


I Top Model -som jag för övrigt kollar innan och utan och fram och tillbaka (samtliga länders produktioner vars språk jag fattar, typ) - gråter alltid brudarna när de blir klippta. What a drama! Sen säger alltid programledaren till dem att "work the hair" så blir de snygga "in whatever"typ.  Och det är det jag ska göra också! :) Jag har fått många kommentarer om min frissa idag. Min kollega började nästan gråta och sa "Förlåt, men jag blev lite chockad". Sött! Andra kommentarer är att jag ser yngre ut, att jag ser rund i ansiktet ut (Men tack! Det var ju just kortisonkinderna jag ville bli av med!!) samt att jag ser mer utländsk ut. 


2 kommentarer:

  1. Jag tycker du ser ut att ha ett hår hämtat från en hårvårdsreklam. Ser mycket friskt och välskött ut! Jag är avis!!

    /Jo.

    SvaraRadera
  2. åh vad fint! passar dig jättebra!

    SvaraRadera