torsdag 16 april 2009

Kakor på såren


Har jag hittat en man som vet vad jag vill ha här i livet eller!? 

Här kommer man hem efter en skrutt-dag, som innefattade två sjukhusbesök, strömavbrott på jobbet och tråkiga besked. :(  Då dyker A upp med en påse i högsta hugg, innehållande det på bilden. Han tyckte att jag kunde få lite mer kött på benen och även om jag är en gottegris så tror jag att han överskattade min aptit något. Har ätit bakelsen men Biskvin, Sarah Bernard-kakan och Mozartkulan får nog bero tills åtminstone i morgon. Det känns lite bättre med Budapest i magen så nu ska jag gå och knyta mig och hoppas på en bättre dag i morgon och det blir det säkert.

2 kommentarer:

  1. Ahaa... det var tårtbiten som inte inmundigades igår som slank ner idag. =) Det må jag säga, han skämmer bort dig. Fast du skämmer nog å andra sidan bort honom en del också.

    Jag skämmer bort mig själv. Ikväll med marinerade kronärtskockshjärtan. Mumma!!

    SvaraRadera
  2. inte kul med tråkiga besked :( tur att du har maken, en sån påse ser inte direkt fel ut! hoppas du kan få i dig resten imorgon :)

    SvaraRadera