onsdag 1 april 2009

Så här långt sträcker sig min kreativitet.


Det finns nog inget yrke som är så tacksamt som Vårblomma! :)  Jag glädjs alltid mest åt de första blommorna i rabatten och de första planteringarna jag får göra.
 I helgen planterade vi ju lite i utekrukor. Så här ser det ut. De rosa respektive gula blommorna luktar osannolikt gott! Glömde vad de heter men doften är mild i sin karaktär med påtaglig när man går förbi krukorna. Hoppas mina små penséer tar sig också, nu ser de lite ynkliga ut! Jag blir så glad varje gång jag ser mina små okreativa skapelser!

4 kommentarer:

  1. Ja det var kreativa planteringar för att vara du! =D Mycket sött alltihopa.

    Jag känner att jag måste ta tag i min balkong! En rejäl vårstädning vore bra. Ska bara hitta lite tid. Satsar på söndag om vädret tillåter.

    SvaraRadera
  2. Det är något oerhört hur jag lyckas kombinera tvåplantor!! Betänk dock att inköpet gjordes under extrem smärta, då blir det genast ett mästervÄrk! ;) (Jag är så torr!!)

    SvaraRadera
  3. Jättefint! Du är så huslig och duktig!

    SvaraRadera
  4. Fiint! va härligt det är att våren är här och man känner hur det börjar klia i fingrarna och man vill plantera och fixa :D
    Längtar till man själv har en trädgård som man kan smycka lite!!!

    Hoppas allt e bra med dig!!
    Kram

    SvaraRadera